مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-17اقتصادي

جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیرمجاز در لنگرود


فرماندار لنگرود، بر تداوم شناسایی و جمع آوری سرعت گیرهای غیر مجاز شهرستان تاکید کرد و گفت: بخشی از سرعت گیرهای غیر مجاز و غیر ضرور جمع آوری شده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، بر تداوم شناسایی و جمع آوری سرعت گیرهای غیر مجاز شهرستان تاکید کرد و گفت: بخشی از سرعت گیرهای غیر مجاز و غیر ضرور جمع آوری شده است.

محمدرضا جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید استاندار گیلان در شورای ترافیک مبنی بر لزوم حذف 30 درصدی سرعتگیرها به ویژه در محورهای اصلی و فرعی، اظهار کرد: تعدد سرعتگیرهای غیرمجاز و غیرضرور در سطح شهرستان موجب آزار مردم شده است.

وی با بیان این که طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان، کلیه شهرداران و بخشداران را موظف به حذف سرعت گیرهای غیر مجاز کردیم، افزود: تاکنون بخشی از سرعت گیرهای غیر مجاز و غیر ضرور جمع آوری شده است.

فرماندار لنگرود بر تداوم شناسایی و جمع آوری سرعت گیرهای غیر مجاز شهرستان تاکید کرد و گفت: امیدواریم بخشی از مشکل تردد همشهریان و مسافران را رفع کرده باشیم.

جلالی در ادامه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای فردا و پس فردا اشاره کرد و گفت: افراد از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کنند تا شاهد بحران نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیرمجاز در لنگرود

جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیرمجاز در لنگرود